Vilniuje pasodintas migdolų parkas

Europos vartotojų centras (toliau - EVC) Lietuvoje, gegužės 9-ąją švęsdamas Europos dieną, ėmėsi gražios iniciatyvos. Vilniaus Žvėryno rajone, Neries krantinėje, priešais Bebrų salą, naujai įrengtoje pėsčiųjų ir dviračių tako atkarpoje pasodino 30 triskiaučių migdolų medelių (Prunus triloba).  

Patys augalai simbolizuoja tvarumą, tausojimą, o jų skaičius – 30 – atitinka Europos vartotojų centrų tinklo (ECC-Net), kuris jungia centrus, įsikūrusius 27 Europos Sąjungos valstybėse narėse, Islandijoje, Jungtinėje Karalystėje ir Norvegijoje, narių skaičių.   

Renginyje sodinant medelius kartu su EVC Lietuvoje komanda dalyvavo Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos direktorė Neringa Ulbaitė su kolektyvo nariais, Vilniaus savivaldybės ir Žvėryno bendruomenės atstovai. 

„EVC Lietuvoje tvirtai tiki europietiškomis vertybėmis. Didžiuojamės savo veikla kasdien jas saugodami. Spręsti vartotojų ir verslininkų konfliktus – sudėtingas teisinis darbas, tačiau tai turi nepalyginamai didesnę kultūrinę prasmę: ECC-Net suartina europiečius.  

Mūsų tinklo prasmė ir rezultatas – didžiausia pasaulyje apsauga su problemomis susidūrusiam vartotojui. Tokią privilegiją suteikia Lietuvos buvimas bendroje ES rinkoje. Todėl Europos diena ypatinga ir Europos vartotojų centrų tinklui“, - kalbėjo EVC Lietuvoje vedėja dr. Raimonda Balnienė.  

Nemokamas paslaugas vartotojams teikiantis EVC Lietuvoje veikia nuo 2005 m. Centro tikslas – padėti spręsti problemas, kilusias Lietuvos vartotojams, įsigijusiems nekokybišką prekę ar paslaugą kitoje ES valstybėje narėje, Islandijoje, Jungtinėje Karalystėje ar Norvegijoje bei šių valstybių vartotojams, įsigijusiems nekokybišką prekę ar paslaugą Lietuvoje.  

Praėję metai EVC Lietuvoje buvo rekordiniai – centras vartotojams padėjo atgauti daugiau nei ketvirtį milijono eurų. O tai netgi 3,5 karto daugiau nei 2019 m., kai tarpininkaujant EVC Lietuvoje vartotojams grįžo daugiau nei 76,3 tūkst. eurų. Tokį pokytį lėmė ir dėl COVID-19 pandemijos įsigalioję draudimai: daugiausia – net 44 proc. besikreipusiųjų į EVC Lietuvoje - skundėsi dėl pažeistų oro keleivių teisių.  

Bendrai Europos vartotojų centrų tinklas (ECC-Net) per COVID-19 pandemiją padėjo vartotojams, kurių skrydžiai buvo atšaukti, viešbučiai uždaryti ar paslaugos nesuteiktos, susigrąžinti daugiau nei 4 mln. eurų. Beveik 70 proc. gautų skundų ECC-Net pavyko ikiteisminiu būdu išspręsti teigiamai vartotojų naudai.

Šis pranešimas buvo finansuojamas Europos Sąjungos Vartotojų Programos (2014-2020).

Šio spaudos pranešimo turinys atspindi tik autoriaus poziciją bei yra jo atsakomybė; tai negali būti vertinama kaip atspindinti Europos Komisijos ir/ar Vartotojų, sveikatos, žemės ūkio ir maisto programų vykdomosios agentūros (CHAFEA) ar kitos Europos Sąjungos institucijos poziciją. Europos Komisija ir Agentūra neprisiima jokios atsakomybės už pateiktos informacijos panaudojimą.“


Europos vartotojų centro nuotr.

Taip pat skaitykite:

Nuorodų sąrašas

Nuorodų sąrašas

Powered by BaltiCode